sedesregia

avantgarde

standard

custom

 

2013. 02
Susitikime Singapūre!

2012. 05
Ops! - GERAS DIZAINAS 2012 prizininkas!

2012. 05
Susitikime Kelne!

2012. 03
Metų interjeras 2011

2012. 03
Geriausio Baldo Apdovanojimas parodoje IFFS

2012. 02
Susitikime Singapūre!

2012. 02
Naujas tinklapis startuoja!

2011. 09
“Room 2011” konferencija Londone

1   2   3   4   5   6   7   

 

apie mus
LT|EN
naujienos
klientai
dizaineriai
atstovybės
kontaktai
    


2013-02-15
Įdiegtas e-verslo sprendinys efektyvina valdymo ir gamybos procesus

UAB „Sedes Regia“, jau ne vieną dešimtmetį projektuojanti ir gaminanti vienetinius minkštus baldus, nuolat siekia kuo efektyviau valdyti visus įmonėje vykstančius procesus. Viena paskutiniųjų naujovių, tarp įdiegtųjų įmonės veiklos valdymo srityje, – e-verslo sprendinys, kurio pagrindu buvo optimizuoti svarbiausi įmonės verslo procesai.
„Daug pasiekėme tobulindami baldų formas bei jų gamybos technologijas. Tačiau ramybės vis nedavė mintis apie tai, kaip tinkamai suvaldyti visus įmonės verslo procesus. Plečiantis įmonės gaminamos produkcijos asortimentui ir apimtims, tobulėjant technologiniams procesams, darėsi vis sunkiau įprastais būdais suvaldyti visus įmonėje vykstančius gamybos eigos, darbo organizavimo, dokumentų rengimo ir susipažinimo su jais procesus bei užtikrinti visų procesų valdymo darną, - dar nesenais prisiminimais dalinasi bendrovės direktorius Aurimas Kundelis. – Pradėjome dairytis į naujoves ne tik gamybos technologijų modernizavimo, verslo plėtros galimybių srityse, bet ir ieškojome galimų sprendimų optimaliam įmonėje vykstančių procesų valdymui organizuoti.“
UAB „Sedes Regia“, turinti sėkmingą patirtį baldų gamybos srityje, verslo procesų valdymo srities problemoms spręsti parengė paraišką ES paramai gauti. Įmonės idėjai buvo pritarta ir projektui „UAB „Sedes Regia“ produktyvumo didinimas sukuriant įmonės poreikius atitinkantį e-verslo sprendinį“ įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo buvo skirta 33 tūkst. litų, kas sudarė  50 proc. visų projektui įgyvendinti reikalingų lėšų. Antra tiek investavo pati įmonė. Bendra projekto vertė – 66 tūkst. litų.
Sėkmingai įgyvendinto projekto veiklų metu buvo automatizuoti įmonės pardavimų vykdymo ir užsakymų priėmimo, gamybos, tiekimo ir logistikos bei finansų valdymo procesai. Šiam tikslui pasiekti buvo sukurtos ir įdiegtos specialiai įmonei pritaikytos minėtų procesų valdymo sistemos, integruojant jas į vieningą valdymo sistemą.
Optimizavus verslo procesų valdymą, teigiamų pokyčių sulaukė ne tik investicinį projektą įgyvendinusi bendrovė, bet ir užsakovai, nes įmonei efektyviau valdant turimus resursus sutrumpėjo produktų gamybos laikas. Automatizavus daug rankinio darbo reikalaujančius verslo procesus, sutrumpėjo atliekamų operacijų trukmė, pagerėjo teikiamų paslaugų kokybė.
„Esame įsitikinę, kad, įgyvendinę šį projektą, sudarėme sąlygas darbo našumo, įmonės apyvartos, o kartu ir įmonės pelno didėjimui, - teisingu pasirinkimu ir perspektyvia įmonės ateitimi neabejoja Aurimas Kundelis. – Kokybiškesnė verslo valdymo sistema ir greitesnis bei efektyvesnis klientų aptarnavimas sąlygoja įmonės produktyvumo didėjimą bei nuoseklią mūsų gaminamų produktų rinkos plėtrą Lietuvos ir užsienio šalių rinkose.“
ES parama suteikė galimybę sukurti efektyvią ir verslo procesus optimizuojančią verslo valdymo sistemą. Sukurta ir įdiegta sistema sudarė bendrovei sąlygas didinti konkurencinį pranašumą dėl visapusiško verslo procesų koordinavimo ir gamybos lygio kėlimo, tokiu būdu užsitikrinant patikimo ir kokybiškos produkcijos gamintojo vardą tiek Lietuvos, tiek ir pasaulio mastu.